Toimitusehdot
YLEISTÄ
Soitintukku.fi on Musiikki Järvenpää Oy:n markkinointinimi. Musiikki Järvenpää Oy noudattaa kuluttajasuojalain yleisiä säännöksiä. Yksityisen kuluttajan ostot määritellään kuluttajamyynniksi.
TILAUS
Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Jos haluat lisätietoja tuotteista lähetä kysely asiakaspalveluchatin kautta, sähköpostilla tai soita asiakaspalvelumme numeroon, jonka löydät nettisivultamme. Tilaus astuu voimaan kun suoritus näkyy tilillämme. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainostaan Suomeen. Mikäli haluat että tilauksesi toimitetaan Suomen ulkopuolelle, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Toimituskulut näkyvät ostoskorissasi valitsemasi tuotteen ja toimitustavan mukaisesti.
Tilaus on mahdollista noutaa myös myymälästämme Seinäjoelta osoitteesta Alvar Aallon katu 1.
Mikäli tuote-, hinta- tai -saatavuustiedoissa tapahtuu muutoksia tilauksen teon jälkeen, otamme yhteyden tuotteen tilaajaan.
MAKSUTAVAT
Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
MOBIILIMAKSUTAVAT
Pivo
Pivon verkkomaksupainike on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään, Siirto-maksuna tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa tai Siirron tapauksessa muussa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Tarkemmat käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
GSM-maksaminen
Ainapay
Ainapay-maksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.
Asiakas voi ostaa yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa kuukauden aikana korkeintaan n. 100 euron edestä. Ostoksia voi tehdä maksimissaan kaksi kappaletta päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.
Ennakkotilisiirto
Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi tilisiirtolomakkeen, jonka hän voi käydä maksamassa perinteiseen tapaan vaikkapa pankissa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilisiirtolomakkeen tietojen mukaisesti.
EUROLOAN
Kun maksat ostoksesi Euroloanin laskulla tai osamaksulla, saat joustavasti maksuaikaa. Molemmat ovat kotimaisia, turvallisia ja helppoja maksutapoja. Valitse vain kassalla Euroloan-lasku tai -osamaksu – miten sinulle parhaiten sopii.
Euroloan Lasku
- 14 päivää korotonta maksuaikaa, laskutuslisä ainoastaan 3,95 €
- Voit helposti muuttaa laskun osamaksuksi
Euroloan Osamaksu
- Valitse sinulle sopiva maksuaika (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk)
- Voit milloin tahansa maksaa koko summan kerralla
Arvoltaan 1 500 € ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk. Kokonaishinnaksi tulee 1738,40 €. (sis. korko 6 %, laskutuslisä 3,95 €/kk, avausmaksu alk. 3 €).
Euroloan Consumer Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys. Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Euroloan-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2 000 euron ostoksille.
Lue lisää Euroloan-maksutavoista: euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu
LUOTONANTAJA
Euroloan Consumer Finance Oyj
www.euroloan.fi
asiakaspalvelu@euroloan.fi
puh. 010 2171 011 ma–su 24 h/vrk, 0,08 €/puhelu + 0,17 €/min
Jousto
Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.
Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.
Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000 €.
Lue lisää Joustosta: jousto.com.
Collector Lasku ja Osamaksu
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.
Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.
Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.
Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).
Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.
Lisätietoja: collector.fi
Collector Yrityslasku
Tarjoamme myös yrityksille mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Yrityslaskun laskutuslisä on 4,95 €.
Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Collectorin sivuilla: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf
SveaWebPay Lasku ja Osamaksu
SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.
Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.
SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.
Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi
Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi
Toimitustavat
Saatuamme tiedon maksustasi toimitamme tilauksesi kirjeenä, postipakettina, Matkahuollon bussipakettina, Matkahuollon jakopakettina tai Matkahuollon Lähelle -pakettina.
Toimitusaika
Varastossamme olevat tuotteet pyrimme lähettämään viimeistään seuraavana arkipäivänä. Varastostamme tilapäisesti loppuneiden tuotteiden kohdalla tarkista saatavuus ja toimitusaika. Digipianojen, akustisten pianojen ja kirkkourkujen kohdalla toimituskustannukset ja toimitusaika sovitaan erikseen. Mikäli tuotteen saatavuudessa on tapahtunut muutoksia tai toimitusajasta tulee selvästi pitempi, otamme yhteyden tilaajaan.
Toimitusmaksut
Toimitus- ja käsittelykuluina veloitamme tilausten painon ja valitun rahtimuodon mukaan seuraavasti:
Toimitus valitsemaasi postiin tai postin noutopisteeseen
0-5kg 9,90
5-10kg 10,90
10-15kg 14,90
15-30kg 19,90
Toimitus valitsemaasi pakettiautomaattiin
S 6,90
M 7,90
L 9,90
XL 11,90
Matkahuollon bussipaketti
(Meiltä aina lähimpään Matkahuoltoon, Siwaan, Valintataloon tai Euromarkettiin)
0-5kg 9,90
5-20kg 13,90
15-30kg 18,90
30-60kg 24,90
60-100kg 34,90
Toimitus postin kirjeenä
3,90
Nouto myymälästä
0,-
Takuu
Myymissämme soittimissa, vahvistinlaitteissa sekä efekteissä on maahantuojan ilmoittama takuu, 1-5 vuotta merkistä ja mallista riippuen.
Palautukset
Myymillämme tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus toimituspäivästä alkaen.
Palautuksista on sovittava puhelimitse etukäteen, puh. (06) 429 2600.
Vain ennakkoon sovitut palautukset voidaan huomioida.
Tuotteet on palautettava virheettöminä ja vahingoittumattomina ja omassa vahingoitumattomassa pakkauksessaan ja niine tarvikkeineen kuin se on alunperin lähetetty tilaajalle. Huomioi että mukana pitää olla myös kaikki ohjekirjat, ym. tuotteen mukaan pakatut asiakirjat.
Perittyä rahtimaksua emme palauta. Palautamme vain tuotteen hinnan.
Liitä palautuksen mukaan tilauksen numero, yhteystietosi sekä tilinumerosi, niin palautamme tuotteen hinnan kun tuotteet ovat meille saapuneet.
Emme lunasta postiennakolla tai jälkivaatimuksella palautettuja lähetyksiä.
Mikäli palautat viallisen tuotteen, tulee mukaan laittaa selvitys viasta sekä olosuhteet jossain vian ilmeneminen on tapahtunut. Ensisijaisesti tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen takuun puitteissa.
Yhteystietomme:
Musiikki Järvenpää Oy / Soitintukku.fi
Alvar Aallon katu 1
60100 Seinäjoki
Emme lunasta postiennakolla tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia.
Erimielisyydet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)